Give and take

Woh, förvånad att jag faktiskt har läsare, trots att jag inte uppdaterar någonting. Tyvärr har jag inte så mkt att skriva. Just nu händer inte så mkt i mitt liv inför mitt kommande utbytesår. Det jag väntar på är som sagt slutet av Januari då jag får besked om var jag kommer hamna. Jag har som jag kanske skrivit inte gjort något region eller delstatsval så det kan bli placering precis var som helst i USA.
När man åker med Rotary så binder man även upp sig att ta emot utbytesstudenter i sammanlagt ett år, antingen när man är borta eller både och. Vi kommer att få en brasiliansk utbytesstudent som ska bo hos ss ett tag, hon flyttar in i början av januari så det blir nog kul! Sen när jag åker i väg kommer vi förmodligen ha någon eller kanske några som ska bo här då med.

Det är sjukt egentligen hur fort tiden går. Jag vet det så väl, men det är som att jag ständigt blir påmind och ändå inte fattar. Om 3 veckor är det i år jag åker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0