Funderingar

Jag är sjukt peppad på USA nu. Det går i etapper det där. Ibland kan jag känna att ÅÅÅÅHH jag vill åka nu, ibland är det verkligen värt? Sista frågan vet jag dock svaret på, till 100 %. Det här är någonting jag velat så många år nu, därför känns det så overkligt att jag faktiskt är här idag, och det bara är ungefär 3 månader tills jag får reda på vart jag kommer spendera mina 10 månader utomlands.
Jag vet att jag inte är antagen än, men OM jag inte skulle bli det, så tänker jag åka med någon annan organisation, värre än så är det inte. Iväg ska jag! 
Just nu har jag fullt upp med alla papper. Allt ska fyllas i, det är viktigt att man inte missar minsta lilla detalj om sig själv. Och papperna ska vara inne om 5 dar. Ja, FEM! Förstår ni då om jag är lite busy? Dessutom har det varit strul med alla vaccinationspapper som jag samlat på mig sen min födelse, men jag hoppas allt är löst nu. I värsta fall får läkarpapprerna komma efteråt, det finns inte så mkt att göra åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0