Busy weeeek

Är hela tiden upptagen och fast jag har så mycket att berätta har jag inte riktigt tid att blogga. Ska skriva ett långt inlägg med bilder från LA så fort jag får tid, och svara på frågorna från frågestuden som jag inte svarat på än.
I kväll ska vi ha party här. Mina värdföräldrar har bjudit in massa folk, och 2 av mina kompisar kommer också komma. Vi har fixat mat typ hela eftermiddagen och jag har precis lärt mig hur man gör hemmagjord sushi.

I morgon kommer jag åka på inbound orientation med alla andra utbytesstudenter med Rotary som är i mitt distrikt. Vi kommer samlas på ett hotell inne i Phoenix och sova där tills på söndag. Har redan träffat 3 av de 10 utbytesstudenterna men det ska bli kul att träffa dem igen. Faktum är att jag träffade en av dem, en tjej från Holland i förrgår, som jag tidigare pratat med på internet i flera månader. Hon kommer också hit i kväll.

I dag i skolan var det Pep assembly, en stor samling för hela skolan där det var cheer och dansuppvisning, massa musik och andra uppträdanden. Var riktigt roligt och coolt att se. Första gången jag på riktigt kände hur stor high school spiriten är. Försökte filma lite men vet inte om det blev så bra kvalité.

Nån dag förra veckan tog jag en promenad i området och bara tog kort på allting. Känns som om jag aldrig går nu för tiden, men det är verkligen varmt att vara ute och alla tar allvarligt bilen över allt. Har inte orkat lägga upp bilderna innan men tänkte visa er lite nu. Så här kommer bilder från mitt område där jag bor.





Kommentarer
Postat av: Familjen Erixon

Fina berg i bakgrunden! Ser fram emot ditt inlägg om LA! :)

2010-08-21 @ 20:31:45
Postat av: My

Ser asfint ut! Saknar dig! Vi måste skypea igen snart haha

2010-08-22 @ 07:01:04
URL: http://myknut.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0