California

Har börjat svara på frågorna, kommer nog dröja några dagar innan jag lägger upp inlägget dock, för i morgon åker jag till Calii! Vi ska till Los Angeles, och så ska vi se Hollywood och Beverley Hills så det kommer bli kul! Är väldigt peppad.

I förrgår åkte jag och Marte till ett jättestort utomhus shoppingmall där vi åt middag och gick runt och shoppade enda tills de stängde klockan 9. Jag älskar det faktum att affärerena är öppna så länge här, och att det verkligen aldrig tar slut på affärer. Nån dag i framtiden ska vi också åka till ett ännu större indoor mall i Scottsdale (Arizonas Beverley hills typ). Så det är ungefär det jag gör när jag inte går i skolan, shoppar och går i affärer.

Mer bilder på allting kommer. Jag har bara inte tid att blogga hela tiden. När jag inte är ute och gör någonting har jag massvis med läxor att göra (även om jag kommer undan en del med att jag är utbytesstudent) och när jag inte umgås med familjen eller gör läxor passar jag på att blogga. Önskar att jag kunde lägga upp bilder på allting, men jag gjorde faktiskt en videoblogg/film på väg hem fån skolan i dag haha, så jag kanske lägger upp den om några dagar när jag är tillbaka från California:)



Kommentarer
Postat av: linda

jag är inte alls avudnsjuk!! åhh, vad underbart hoppas på fler bilder :D

2010-08-13 @ 11:53:10
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: natalie

åh vad avis jag är! åker inte förrän nästa år.. du verkar ha kommit i en jättebra familj! :)

2010-08-13 @ 12:13:59
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Erika :)

Åh vad kul att du ska till california i helgen, hoppas du får det bäst :) Och jaa lägg upp videobloggen sen när du kommmer hem! Kram :)

2010-08-13 @ 12:16:29
Postat av: emilia

Åh, California! Härligt :)

Har alltid velat åka dit, speciellt LA! Så jag blev väldigt glad när jag hamna i Nevada :)

2010-08-13 @ 20:00:31
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emilla
Postat av: Sanna

Jaa lägg up videobloggen :D

2010-08-13 @ 22:29:58
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0