Värmen

Fick en fråga om värmen.
Ja det är vääääldigt varmt. Men jag gillar det, hittills. Man kan ha jeans, ja. Men enligt min åsikt är det för varmt. Som tur är är det inte en fuktig värme som vi har i Sverige, utan den är mer torr vilket gör att du inte svettas så fort du går ut. Inomhus är det nästan för kallt, för acn är på hela tiden men det kanske är just därför som jag gillar värmen. För att till skillnad från Sverige så fryser du inomhus och svettas inte när du går ut.

Ska du däremot gå hem i 10 minuter från skolan, vilket jag gjorde idag, så är det för varmt. Man överlever om man har med sig vatten, men annars är det jobbigt.

Och alla som kommenterar, gud vad roligt det var att gå in och läsa idag!! Tack så jättemycket :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Gillar din blogg skarpt mycket :)

du skriver bra!

frågor

1. Hur var känslan att komma in på ett High school för första gången?

2. får ni långa håltimmar eller raster?

3. får man gå fritt i korridorerna som i sverige?

2010-08-06 @ 10:51:56
Postat av: Tove

Härligt det låter!

2010-08-06 @ 19:58:28
Postat av: Linn

gaah, älskar din blogg!

2010-08-06 @ 20:15:13
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0