Dumb laws

Enligt de facebooktest jag tagit är jag "a native arizonan" (jag tycker att det låter bättre med arizonIAN än arizonan men det heter tydligen så). Ändå har jag lite svårt att förstå mig på de här lagarna som tydligen gäller på riktigt i vissa delar i AZ:

Donkeys cannot sleep in bathtubs.

It is unlawful to refuse a person a glass of water.

You may not have more than two dildos in a house.

There is a possible 25 years in prison for cutting down a cactus.

No more than six girls may live in any house.

It is illegal for men and women over the age of 18 to have less than one missing tooth visible when smiling.

Women may not wear pants. (Tucson)


Det är inte första gången jag hör talas om dumma lagar i USA men på riktigt.. nu börjar jag undra om  detta inte är ett skämt...??

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha OMG! vilka sjuka lagar hahaha det roliga är att två av dom hade jag tänkte att säga till dig idag för vi gick igenom dumma lagar på eng i dag hahah. tänkte säg det på tele. hahah läskigt, men det var i alla fall kaktusen och åsnan,och sedan var det en till vad man inte får jaga i Arizona och det var kameler! så gör inte det! hahahah det här var rikitgt läskigt :P btw lyssna på fuck you med Lilly Allen tror du skulle gilla den ;)

2010-02-03 @ 20:24:58
Postat av: My

Haha OMG vilka konstiga lagar! Haha tror inte alla följer dem precis ;)

2010-02-03 @ 22:00:37
URL: http://myknut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0