USA here we comeee

Är så glad för min bästa vän Mys skull. I går fick hon reda på att hon blivit antagen till ettårsutbytet med YFU! Så i augusti åker vi båda iväg till Ameeeerriicccaaaaaaa:D Ska bli så roligt att vi båda kommer gå igenom samma sak samtidigt, även om vi inte kommer få gå igenom dem tillsammans. Det bästa är i alla fall att vi kommer få fortsätta i samma klass sen när vi kommer hem! Vilket gör att det faktum att jag måste "gå om ett år" inte spelar så stor roll :) Det finns så mkt jag kommer sakna sen när jag kommer hem. Att inte få ta studenten med min klass och alla andra 93:or känns väl inte superkul, men om jag har tur kommer även Elin fortsätta på UIG sen efter sitt år, så då har jag iaf två av mina vänner med mig=)

Kommentarer
Postat av: My

Vi kommer ha skiitkuull!!! Om jag tar mig levande upp genom havet av papper jag ska fylla i vill säga ;P

2010-02-16 @ 22:39:44
URL: http://myknut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0