ARIZONAA!

Omg... JAG FICK RÖTT! Jag fick Arizona!!!
Jag kan fortfarande inte ta in det. Ända sedan jag fick beskedet idag på skolan har jag gått runt som en zombie och upprepat ARIZONA ARIZONA ARIZONA. Ändå känns det som en dröm, och att jag bara försöker intala mig det jag VILL höra. Men jag ska till Arizonaaaaa!
Det känns så sjukt, för Arizona låg på min topp 3 lista och jag som gått runt och haft lite smått ångest för att jag inte gjorde något val så jag hade kunnat hamna just där eller i California har nu fått den placering jag ville ha! Men nu har jag alltså hamnat i the grand canyon state.. Wow.. Haha, jag kollar konstant på mina papper för att påminnas om att jag inte alls drömmer. Men det känns fortfarande lika overkligt.

För er som inte vet så mkt om Arizona så gränsar det till California, Utah, Nevada, Colorado, New Mexico och Mexico. Det är den varmaste staten i hela USA. På sommaren är medeltemperatur 40c och på vintern 19.
Från Phoenix (om är huvudstaden i AZ och som det inräknat med förorter mm. bor ca 4,5 miljoner i) till Las Vegas är det 40 mil, till San Diego 50 och till Los Angeles 59. Hela staten är typ lika stor som 2 tredjedelar av Sverige och det bor ca 6,5 milljoner i den. Visst låter det toppen? Jag är iaf hur glad som helst just nu!




Kommentarer
Postat av: sofia

ååååh, du uppdaterade!! :D

2010-01-21 @ 21:28:11
Postat av: My

gud vad kuuul!! grattis!

2010-01-22 @ 16:48:36
URL: http://myknut.blogg.se/
Postat av: Olivia

Grattis!!! Hoppas att du får ett toppenår:)

2010-01-23 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0