The question is not where, it's how

Frågan jag ofta får är "Vart ska du bo" eller "Vart vill du hamna". Svaret är att jag inte vet än. Jag har inte gjort något regionsval, utan endast valt hela USA. Så det skulle kunna bli precis var som helst. Anledningen till att jag valde att inte göra något regionsval är att jag är så pass öppen för allt. Det finns massa ställen jag skulle vilja hamna på, men alla är utspridda över hela landet. Det mest ideala tycker jag vore i någon förort kanske ... 20 minuter från en storstad? I södra eller norra spelar inte så stor roll. Jag skulle tycka att det vore ascoolt att hamna i typ Arizona eller Florida samtidigt som jag skulle bli jätteglad om jag hamnade i typ Massachusetts eller Washigton state. Huvudsaken för mig har alltid varit att jag hamnar på något ställe där jag lär känna trevligt folk och får en bra värdfamilj, inte VAR jag hamnar. Får man en bra värdfamilj och bra kompisar så tycker jag att det är viktigare än en specifik plats.

Däremot har jag faktiskt gjort en karta på ställen jag allra helst skulle vilja hamna på.
Ta den inte alltför seriöst dock, för jag är överlycklig bara jag får åka till USA, så även om Oklahoma inte är min drömstat så skulle jag ändå inte bli besviken om jag fick en placering där:)



Det röda är de stater jag vill till helst just nu. De gröna är neutrala och lila de jag inte är så peppade på. Men som sagt, ta det inte så seriöst. Jag lovar, jag blir glad vart jag än hamnar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0