10 dayyys

Känns så sjukt att det bara är 10 dagar kvar. Ibland måste jag nästan nypa mig själv för att inse att jag inte drömmer. Kommer ihåg när jag sa att "SHIIIT DET ÄR BARA 16 HELGER KVAR" eller "WOWWW I ÅR ÅKER JAG".
Tiden går fort när man har roligt antar jag.
Har börjat lite smått med packningen. Det är inte det lättaste att packa ner hela sitt liv i en resväska på 23 kilo varav ungefär halva resväskan tas upp av presenter till värdfamiljer, kontaktperson mm. Och ändå behöver jag inte släpa med mig några varmare kläder eller skor. Kan tänka mig hur svårt det måste vara om man ska till ett kallare ställe där det finns snö och man faktiskt behöver använda jacka på hösten. 
Kanske inte borde klaga egentligen. Ju mindre kläder som rymms att ta med, desto mer får jag shoppa där :)
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag åker också 3 augusti, men med explorius. Men herregud, det är snart! :O Du har rätt, det har gått så himla fort! På nyårsaftons 12-slag sa jag att "i år åkwe jag till USA", känns som att det var nyss!!

2010-07-24 @ 15:41:45
URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Postat av: Lily

Hej, Ha det jätte bra i Usa! Jag ska till Idaho, Ska vi länka?

2010-07-25 @ 18:14:00
URL: http://charlottarundin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0