4 days

I natt sover jag min sista natt i min egen säng. Och idag säger jag hej då till en av mina bästa vänner. 
Damn, jag förstår inte varför jag måste bete mig som om jag lämnar allt för alltid. Det är ju bara för ett år. Känns inte så jobbigt att lämna allt här hemma, det jobbiga är bara att lämna alla personer som finns här hemma. Men det är inte för alltid, jag kommer ju faktiskt tillbaka. Och jag ska inte se allt som ett avslut, utan mer som en början på ett nytt kapitel.
Men det ska bli kul! Jag är visserligen nervös, och orolig för hur allting kommer bli men jag är också väldigt förväntansfull. Jag känner på mig att jag kommer älska Phoenix, och jag ser fram emot att få träffa alla personer som jag pratat med på riktigt. :)


Kommentarer
Postat av: Matilda Nilsson

Hej!

Vilken bra blogg du har! Jag åker occkså i väg som utbytesstundent i år till Utah.



Vill du lägga upp min blogg som länk? Vore jättekul!



Ha det jättebra!!

2010-07-31 @ 22:28:51
URL: http://matildan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0