Flygtider

Har glömt att berätta att jag fått mina flygtider! Jag åker direkt på morgonen 10.15 från Arlanda til Chicago den 3:e Augusti. I Chicago får jag vänta 4 timmar innan jag åker vidare till Phoenix. Jag kommer fram till Phoenix kl. 19.06 på kvällen lokal tid, dvs 04.06 svensk tid. Undra om jag kommer vara lite trött?
Kvällen innan är det samling och övernattning på Arlanda för alla som åker med den tidiga avresan (finns flera datum) till USA, Kanada, och Sydamerika.
Jag ÖNSKAR att det är någon mer som ska till Phoenix från Chicago så att jag slipper flyga den sträckan helt ensam. Det spelar ingen roll hur många gånger jag än har flygit, jag är ändå orolig att jag ska tappa bort mig eller att nått ska gå fel. Sen gör det ju inte det lättare heller att Chicago O'hare är en av världens största flygplatser. Men.. det får gå som det går, det känns som om flygningen är det minsta jag har att oroa mig över.


Kommentarer
Postat av: Nathalie o Ebba

fin blogg du har ! :)<3 lust o följa varann via bloglovin ? :)<3

2010-07-10 @ 20:42:13
URL: http://liveonetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0