Countdown - 1 månad

God. Jag kan inte förstå att jag är i USA om en månad.
USA. Oavsett var jag befinner mig, vad jag än gör så finns USA alltid någonstans i mina tankar. Det vore väldigt intressant att få reda på hur många procent av allt jag tänker på som faktiskt kretsar kring USA. Nästan allt skulle jag tro.. haha.

You know you're an exhange student...
… if the acceptance phone call, country call, first host family email, and arrival of your guarantee forms all seemed like logical reasons to scream, dance, jump around, hug yourself, hug other people, laugh and/or cry

Sååå sant. Hehe. Jag har dock inte haft så mycket kontakt med min värdfamilj än vilket är lite tråkigt. Det lilla vi har "pratat" verkar väldigt bra dock. Deras intressen är bla "going to the beach in california (!) , eating out, climbing the surrounding mountains, go to the movies and do things as a family rather than sitting at home." Vilket låter toppen! Min counselor är också hur snäll som helst. Vi har pratat ganska mycket och hon ska försöka fixa så att jag blir senior och kan läsa spanska, photography och speech i skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0