BHS

Jag är så nöjd med min placering! Tror inte att jag hade kunnat vara mycket nöjdare. Jag älskar området, staden och skolan verkar hur bra som helst! Jag har kollat upp väldigt mycket om skolan, och insett att om jag någonsin hade tänkt testa cheerleading eller dans, så kan jag nog glömma det. Sen fick jag reda på att Softball-laget också har varit state champions.. Men Softball är något jag velat prova på hur länge som helst, så så länge jag kommer med så ska jag nog testa det ändå! Annars finns det hur mycket sporter som helst så jag borde nog kunna hitta någon som passar!






Och ni som lämnar fina kommentarer lite då och då, tack så jättemycket! Jag blir jätteglad och uppskattar varenda en!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej hej! :) Tänkte följa din blogg under året! Diggar verkligen Arizona ^^

2010-06-24 @ 10:53:55
Postat av: elinsåklart :D

Hörde jag ordet drömplacering? JAAA!

Och vi ska visst till UK, nu är det bestämt :D

2010-06-25 @ 18:21:34
URL: http://elinoz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej :)

Diggar ditt namn occh din blogg naturligtvis :)

Kommer att följa den under ditt år i staterna :)

/ cecilia ( därför jag sa att jag diggade ditt namn, för att jag heter också nämligen cecilia)

2010-06-26 @ 16:34:28
Postat av: Amanda

Hej hej, jag är också utbytesstudent tänkte bara säga att jag länkar till din blogg i min, du får gärna länka till min :)

2010-06-27 @ 11:02:59
URL: http://amandatamme.blogg.se/
Postat av: Annamalin

Ser fram emot att följa din resa, har själv planer på att göra liknande :) Hoppas du får ett hur bra år som helst!!

2010-06-27 @ 14:16:49
URL: http://annamalinnorrsen.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha. Det var ju Charlotte Perelli med Hero som spelades lite i den första videon!

2010-07-03 @ 18:00:33
Postat av: sara

men hjälp va bra dom va på att dansa!! Förresten; kul att hitta en bloggare som åker med Rotary. Har själv tänkt åka med dem, så det kommer bli spännande att följa med ditt utbytesår :)

2010-07-06 @ 20:43:40
Postat av: johanna

är filmklippen från den skolan du ska gå på? duktiga va dom iaf!!

2010-07-10 @ 16:36:28
URL: http://www.utbytesstudent.se/blogg/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0