Rotarymöte nr.1

Skrev det här inlägget igår, men av någon anledning publicerades det inte

Har precis kommit hem från ett möte för alla utbytesstudenter som åker från Umeå i år. Vi var fyra stycken, varav vi var 2 som skulle till USA, en till Australien och en till Japan.
Mötet var väl helt okej. Jag känner mig ganska påläst så det var inte så mycket ny infomation. Fick i alla fall en pikétröja, en väska, 400 (!) visitkort, lite pins och en supersnygg magväska. Or not. Men den ska bara vara under tröjan så den kommer inte synas i alla fall. Så på Arlanda sen i augusti kommer vi alla stå där i våra matchande Rotary tröjor med rotaryväskor, för att få till lite team spirit sådär. Kanske lägger upp nån bild sen på det jag fick sen, om det skulle vara någon som är intresserad.
Ni vet kanske att det är mycket roligare att blogga när man får kommentarer ...  

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vilket kön var de på de andra som ska iväg ? :)

2010-05-21 @ 15:39:01
Postat av: Erika

Visa bilder :D

2010-05-22 @ 17:26:04
Postat av: Emma

Heej! Jag ska också till USA nu i Augusti! Vi kan väl länka? :D

2010-05-23 @ 09:52:47
URL: http://emma.furwed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0