Thanksgiving break!

I morgon är det thanksgiving och vi är lediga från skolan. Vi ska först ha en thanksgiving lunch hemma hos oss med min värdfamiljs släkt och närmaste vänner. Efter det ska vi på ett jättestort thanksgiving party med massor av folk. Ser väldigt mycket fram emot thanksgiving eftersom det är min första någonsin. Av det jag har förstått så består thanksgiving av en sak: MAT. Alla här pratar om hur mycket de kommer gå upp i vikt efter thanksgiving och hur mycket mat alla äter under den dagen, så det lär bli intressant.
På fredag är det BLACK FRIDAY! Om mellandagsrean är galen så ska Black friday vara ännu värre. Folk lusläser annonsbladen kvällen innan för att gå upp mitt i natten på torsdagskväll/fredag morgon för att köa till de stora reorna. Jag, Shelley och henens syster kommer gå upp klockan 4 på morgonen för att åka och shoppa.  Jag älskar rea så jag är excited. Efter deeeeeeeeeeeet, så får jag träffa min älskade bästa vän för första gången på 4 månader!!! My ska komma och hälsa på och bo hos mig från fredag till måndag. Är så galet excited. Vi har planer för hela helgen och jag kan knappt vänta tills jag får träffa henne och visa henne allting. Jag hoppas att jag senare under året kommer kunna åka och hälsa på henne i Colorado också.

Har varit upptagen hela helgen så jag har inte hunnit berätta om allt jag gjort. I fredags kväll åke jag med Tiffany till en bonfire hemma hos hennes pojkvän som bodde på enn jätelyxig ranch. Det var en grej för hennes kyrka så det var mest tonåringar och deras föräldrar där. I lördags satt jag och min granne barnvakt hela dagen åt Faith&Conner och deras kompisar eftersom att alla föräldrar skulle på en 10 years anniversery party. I söndags åkte jag med Marte, Tiffany och Alex och åt middag på the cheescake factory eftersom det var min födelsedagspresent som de gav mig när jag fyllde år.


Jag, Alex, Marte i södags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0