Homecoming week

I morgon börjar homecoming week. Det innebär att det händer roliga saker hela veckan. Så här ser schemat ut och varje dag ska man klä sig efter följande:

Monday: Back from the dead; PJ Day (pyjamas)
Tuesday: Bruise the Wildcats; Fake an Injury Day
Wednesday: Ghost Day; White Out
Thursday: Almost Dead; Old Person Day
Friday: Friday Night Fright; Basha Spirit Day

Har inte bestämt mig om jag kommer klä ut mig än eftersom sist vi hade spirit week var det inte alls många som klädde ut sig. På Tisdag efter skolan har dom även movie night där de ska visa en skräckfilm på stor skärm utomhus och så får man ta med sig filt och snacks. På onsdag är det homecoming carnival som är en stor festival där alla klubbar har olika tält med aktiviteter och försäljning.
Eftersom jag är med i franskaklubben så ska jag jobba där ett tag, och även ta massa kort. I vårat tält ska vi ha spelet twister (ni vet spelet med en matta där man ska sätta tex vänster hand på röd, höger fot på blå etc..) på franska. Sen på fredag är det pep assembly i gympasalen och football game på kvällen. På Assemblyt så ska alla klubbar ha dekorerat en kundvagn som ska presenteras inför hela skolan. Vi ska jobba med våran på tisdag och ska ha ett stort eiffeltorn av kartong med massor av blinkande lampor. Sen på lördag är HOMECOMING!

I dag ska jag med min familj till kyrkan om ett tag och sedan ska vi till State fair i Phoenix. Det är någon slags marknad med massor av karuseller, uppträdanden och försäljning mm. Eftersom min "värdmosters mans kompis" äger state fair har vi fått vipbiljetter och kommer få göra och äta allting gratis typ. Sen på kvällen ska Selena Gomez  uppträda. Ville verkligen se henne men det gick inte att få biljetter så tyvärr. Oh well, tror nog att det blir kul ändå.



Bild från senaste assemblyt i augusti

Kommentarer
Postat av: Siri

Grymt roligt state fair verkar vara! :D ps. fin blogg

2010-10-24 @ 19:22:50
URL: http://siriusa.blogg.se/
Postat av: natalie

fan vilken otur att du missar selena gomez, henne hade jag också velat se :)

och du, PJ, är det lika som pj i sverige? hehe

2010-10-25 @ 15:20:21
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: My

homecoming week kommer bli awesome, jag lovar! Klä ut dig och ha roligt :D

2010-10-27 @ 17:47:40
URL: http://myknut.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0