Sedona





















Sedona var hur fint som helst. Gillade verkligen staden. Åkte dit med Karli och hennes värdsyster plus hennes pojkvän. Vi spenderade mesta delen av dagen med att åka off road i massa banor runt bergen och så. Var livrädd hela tiden eftersom, ah, ska inte gå in på detaljer men det var läskigt och stenigt, och bergigt och brant mm. Anyway, det var ändå någonting jag inte gör speciellt ofta och tvivlar på att jag kommer göra fler gånger i framtiden. Kan berätta om hur arizonig jag blivit. Visst ser det gott ut, maten vi åt? Det är skallerorm, bison och friterad kaktus. HAHA. Visste inte att det var skallerorm förrän jag redan smakat men det var faktiskt gott. smakade som en blandning av kyckling och fisk :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka vackra bilder! Maten...nja...men man måste vara öppen och våga smaka...Vilken fantastisk dag ni måste ha haft! Puss Puss

2010-09-24 @ 08:04:43
Postat av: My

Yay photos! Keep it up girl, i know you're having fun :D miss u and see you soon hopefully!!

2010-09-24 @ 08:05:17
URL: http://myknut.blogg.se/usa
Postat av: Miranda

Häftigt! Åh jag vill åka i en sån där bil nån gång! :P

2010-09-24 @ 13:38:22
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: natalie

haha maten såg inte alltför mysig ut.. ;)

2010-09-24 @ 18:26:10
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: alice

Heeej!! Gud så roligt det såg ut på bilderna, men helt galet hur fint det var. Är ganska så avis... Kram!

2010-09-24 @ 22:26:01
Postat av: Familjen Erixon

Wow, vilka fina bilder och vilken härlig natur!!!

2010-09-24 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0