Today is the day!

Har varit seg med uppdateringar eftersom min familj kom hit på söndagen. Var så roligt att se dem igen och vi har varit upptagna hela tiden så har inte riktigt haft tid att skriva. Idag är det graduation!! Är jättepeppad och det ska bli superkul. Först ska jag med alla mina tre familjer (!) och Karli på Olive Garden för middag och sedan ska vi vidare till ASU (Arizona state university) som har en jättestor inomhusarena där graduation ska vara.
På lördag åker vi på "semester". Först ska vi till Grand Canyon och Sedona, och sedan vidare till Las Vegas och Laguna Beach! Uppdaterar kanske innan dess om jag får tid :)


Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej!

Jag har förstått att du tycker att Rotary är en riktigt bra organisation att åka med, så efter att ha läst din blogg har jag börjat överväga det alternativet. Det som jag undrar då är om det inte är jobbigt att byta familj så många gånger under året? Vill man inte bara ha en fast punkt, och bo med samma människor?

Tack på förhand!

Kram

2011-06-02 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0