Bombhot

I dag hände något läskigt. Märkte inte av det förrän min sista lektion då det gick ut ett meddelande från rektorn i högtalarna om att det tydligen hittats ett meddelande inne på toaletterna om ett bombhot.  Det han sa i meddelandet var dock att de kollat övervakningskamrorna och att polisen varit inblandad och att de var nära att få fast den skyldige och att det skulle bli stora konsekvenser för den personen. Efter skolan var det hundar där med som genomsökte området, och det ska vara säkert för oss att gå till skolan. De har inte hittat någonting och det kan ha varit ett skämt. Är egentligen inte så orolig, för mest troligast var det ett skämt och minsta lilla grej (även om det här inte var en liten grej) tas så allvarligt här. Plus att med alla säkerhetsvakter och övervakningskameror känner jag mig inte direkt otrygg. Så det är lugnt, men ändå...
I morgon har jag min rotarypresentation om Sverige för den andra klubben jag brukar gå till. Det blev inte att jag gjorde min förra gången för tydligen saknades en sladd. Är inte så nervös den här gången för den här klubben är typ 3 gånger mindre, men jag hoppas att det kommer gå bra!

Kommentarer
Postat av: Karlijn

dat is inderdaad wel heel erg eng! maar wel supahcool. ik wilde dat er iets bij ons op school gebeurde, in plaats van het nemen van domme foto's... haha lieefs

2011-03-31 @ 06:52:55
URL: http://sarahkarlijn.waarbenjij.nu
Postat av: Pappa

Det som hände på skolan låter obehagligt!

Lycka till med din presentation!

Saknar dig.

Puss och kram

2011-03-31 @ 08:21:39
Postat av: Mamma

Tur att de inte hittade någon bomb. Puss Puss

2011-03-31 @ 09:04:33
Postat av: Nora

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 14:55:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0