San Diego

Har officiellt haft en dag spring break, och även om det är ashärligt, måste jag klaga på att jag hade en supertråkig dag. Har dock gjort klart min powerpoint om Sverige, som jag ska presentera för min Rotaryklubb klockan 7 i morgon bitti. Ser iiiiinte framemot det, men det måste ju göras någon dag antar jag.
Efter det kommer Polly och hämtar upp mig och vi ska tillsammans med Karli åka till Scottsdale för shopping och manikyr och pedikyr, vilket blir desto roligare. Polly är Karli's kontaktperson och det är henne vi ska till San Diego med. Vi ska sova hos henne tisdag natt för sen på onsdag morgon åker vi!
Polly har en båt där som vi ska bo på tills på måndag då vi åker hem. En av hennes kompisar plus hennes dotter som är junior i high school ska också med, så jag tror att det kommer bli jättekul!



          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0