Spring break!!

Har varit lite dåligt med uppdatering på ett tag, men i fredags fick vi i alla fall sportlov! Efter skolan åkte jag hem meed Alex och vi låg ute vid hennes pool och solade. Var nästan 30 grader så det var niiice. Kändes nästan som om vi gick på sommarlov.
På kvällen åkte jag med min värdfamilj till en strutsfestival/ tivoli. De hade jättemycket karuseller mm, samt ett strutsrace som gick ut på att folk satt på strutsar och sedan tävlade om vem som sprang fortast. Det slutade med att alla ramlade av efter typ 5 sekunder, men det var ändå rätt roligt att se eftersom jag aldrig sett något liknande innan. Senare på kvällen mötte jag upp med lite kompisar som jag gick runt med.
I lördags åkte jag med Alex, Rachel och Iman och tittade på balklänningar ett tag. Hittade ingen men ska fortsätta leta. Som det ser ut nu så är vi ett helt tjejgäng som ska hyra en partybuss eftersom våran bal är i Scottsdale i år. Tror att det kommer bli roligt! I dag har jag mest slappat. Har suttit ute och solat och gått en promenad. Samt gjort klart min Rotary-presentation om Sverige som jag ska presentera inför min rotaryklubb på typ 70 pers på Tisdag (nervöööööööös) och börjat packa inför San Diego som är på Onsdag!










Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga solbrillor. Oj vad strutsen var stor. Puss Puss

2011-03-14 @ 11:01:35
Postat av: Erika

Åh vad bra och roligt att du har bestämt dig att gå på balen! För det måste du ju göra, hihi du kommer ha det så kul :D

2011-03-14 @ 22:42:28
Postat av: Emilia

Hej! Det hade varit skitkul att träffas, men det tråkiga är ju att vi bor i totalt olika delar av staden, och än så länge har inte jag tillgång till bil under dagarna :( ..



Hur länge stannar du, förresten? Jag kommer tyvärr inte tillbaka till AZ förrän början av augusti - men då kanske du ha hunnit åka hem?



Kram!

2011-03-15 @ 21:51:33
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0