Random movie of nice houses

Och justja. Haha. JAG ÄLSKAR VISSA HUS HÄR. Vissa områden är såååå fina. Var bara tvungen att filma häromdagen. Det är inte ens en bra film och de här husen är inte alls de finaste jag sett, men ja. En sak som skiljer USA från Sverige är hur stor skillnad det är på fattiga och rika. På en sida av en väg kan det vara ett område med superfina rika hus medans det på andra sidan kan vara trailer- liknande små lådhus... Har bara varit i downtown Phoenix en gång men det är ganska slum där, ärligt talat. Och du som en gång frågade om det inte är kriminellt här, inte där jag bor och i många andra föroter. Men i många delar av Phoenix downtown är det kriminellt och fattigt.


Det är min andra värdfamilj jag åker med, och ja min andra värdmamma är från England.. Det här var 2 veckor sedan och jag hade glömt några böcker hos min kompis som vi skulle hämta upp

Kommentarer
Postat av: My

Cool film :D

2010-10-07 @ 13:43:05
URL: http://myknut.blogg.se/usa
Postat av: Anonym

andra vardmamma? har du bytt familj? :)

2010-10-08 @ 02:10:15
Postat av: suss

herregud bara massa stora bilar överallt haha.



sa dom silly little car och sen mexicans? typ att det är mexikaner som bara har små bilar? man hör ju att många komiker i usa skämtar om det, men wow visste inte att vanligt folk också sa så.

2010-10-08 @ 18:22:27
Postat av: amanda

Arizona ser bara så fint ut!

2010-10-10 @ 00:16:29
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0