Merry Christmas!

I torsdags åkte jag över till min första familj på kvällen och sov över där tills på fredagen. På fredagen förberedde vi hela dagen genom att baka och laga mat eftersom de skulle ha ett christmas party på kvällen. Kändes lite konstigt och sorgligt eftersom julafton inte alls kändes som julafton, men det var ändå en rolig dag och partyt var rätt roligt. Både Tiffany och Alex kom över ett tag vilket gjorde det mycket roligare.
I dag väcktes jag tidigt av Sammy som kom in på mitt rum och väckte mig eftersom vi skulle öppna paket. Fick jättemycket grejer när det var Hannukah men fick lite småsaker i min julstrumpa ändå. Senare åkte vi till en italiensk restaurang för lunch och efter det blev jag skjutsad till Danielle, min andra värdsyster, där jag firade jul med hennes mammas släkt.


första värdsfamilj -corey, shelley, conner, faith


faith, lauren & ella (kusiner)


baileeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0