Alltså, kom igen

Jag har sagt det förut men säger det igen. TACK till ni (typ 3 personer, och ni vet vilka ni är) som kommenterar på nästintill varenda inlägg jag skriver. Uppskattar det jättemycket, och det gör det mkt roligare att skriva. Och tack till er andra som kommenterar iaf lite nu och då.
Till resten.. Jag har väldigt mycket mer läsare än jag någonsin ens hoppades på att jag skulle få när jag började skriva den här bloggen. Jag förväntar mig inte att alla ska kommentera varenda inlägg, och speciellt inte alla läsare jag inte ens har en aning om vilka det är. Men det skadar ju inte att skriva någon rad lite då och då... Och en del av er hade jag faktiskt hoppats på skulle kommentera lite mer.
Vill inte låta sur, men det är lite tråkigt att ha så många läsare men så lite kommentarer..

Kommentarer
Postat av: milea

hej :D

jag undrar om man inte ska åka till Arizona om man inte gillar småkryp som skorpioner, spindlar och sånna djur?

Jag är lite rädd för dom, har du sett nån? :O :D

kram!

2011-02-10 @ 07:26:04
Postat av: Mamma

Jag håller med dig! Puss Puss

2011-02-10 @ 10:50:59
Postat av: hanna

förstår det.. men är lite svårt att komma på något att kommentera ibland också haha! :)

2011-02-10 @ 16:49:09
Postat av: Erika

Jag är sämst på att kommentera, det vet jag. Ska bli bättre, LOVAR :)

2011-02-10 @ 18:55:07
Postat av: ems

Bara så du vet så läser jag alltid :D fast ska bättre mig på kommentarerna :) kramar, hoppas du har det toppen i arizona :D

2011-02-10 @ 19:11:55
Postat av: sofia

okej ska börja kommentera mer nu:)

2011-02-10 @ 20:21:34
Postat av: Daniel

Förlåt....

2011-02-10 @ 21:13:32
Postat av: sarah

hej :) jättebra blogg!!

Jag kommer nog åka iväg som utbytesstudent och jag funderar på att välja delstatsval, vad tycker du? valde du?

kram!

2011-02-10 @ 22:33:38
Postat av: Matilda

Om man åker med rotary, är det då ett måste att en utbytesstudent från ett annat land skall komma och bo hos sin familj eller får man välja? :)

Älskar din blogg btw! :)

2011-02-10 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0