Saturday

Long time no see dear bloggggg. Vad har hänt i veckan?
Hmmmmmmm. Har umgåtts lite grann med kompisar och i torsdags var jag barnvakt åt mina småsyskon från min första värdfamilj. Vi gick till vattenparken vid skolan och badade eftersom det var 25 plusgrader. Något jag kommer sakna med att bo i USA och Arizona när jag kmr hem är vädret. Not gonna lie. I alla fall nu i Mars när det känns som om jag är på sommarlov. Kanske har ändrat åsikt i Juni.
Brist på motivation har jag, så lägger upp en bild (som symboliserar rätt bra hur jag känner mig just nu) på mig och Julie som vi tog idag när vi var på the Apple store.
Vad vill ni se mer av i bloggen? Något speciellt jag borde skriva om? Speak up or forever hold your silence. Nu ska jag sova, godnatt!

                 


Kommentarer
Postat av: eira

Kan du inte skriva mer om arizona? :)

2011-03-28 @ 11:50:51
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Hanna

hejhej!

ville bara säga att du inte bara måste skriva om sånna saker som är helt annorlunda från ett vanligt liv i USA, som man mest får se... skriv om allt möjligt som händer om dagarna... vanligt skit liksom ;)

2011-03-28 @ 19:40:45
Postat av: Anonym

du kan skriva om både hur det är att vara utbytesstudent, alltså hur människorna är, om dom är ytliga, om det är som i filmer och sådär, om dom är lika människorna i sverige (lika stil osv) vad du gör på fritiden, hur det var när du kom dit osv, men också som förra komentaren.. saker som händer om dagarna bara :) ladda upp många bilder också :)

2011-03-30 @ 20:02:58
Postat av: Anonym

vad har du för regler när du är där?, kan du tex dricka?, kan du skaffa körkort? :)

2011-03-30 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0