Sunny day

I dag var en bra dag! Det var runt 23 grader och sol, perfekt! På morgonen åkte jag, Frank, Sammy och Karli till en park här i Gilbert. Vi gick omkring där ett tag och matade fåglar mm och sen åkte vi och åt lunch. Efter det åkte jag med Karli och Ida till Chandler mall. Köpte ett par gladiatorsandaler, en klocka och 2 läppglans från Victorias secret. Allting för runt 250 kr. Kommer seriöst gå under när jag kommer hem till Sverige och shoppingen där igen.








Karli på Abercrombie&Fitch haha

Kommentarer
Postat av: Embracelets UF - Emma C

Åh - är det Freestone Park månne? Ser så ut. Verkar som att du har det toppen, får mig att tänka tillbaka på mitt år. Det går så galet fort och rätt som det är kommer man hem igen. Så passa på att njuta - och stort JA, efter den här vintern längtar jag efter AZ-vädret mer än någonsin! ;)



Ha det toppen // Emma

2011-03-28 @ 14:31:11
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0