I MADE IT!

Hade min sista dag på Basha idag... Var jätteglad imorse. Jag menar, det här har varit det bästa jag gjort i mitt liv. Jag har haft en underbar tid i Arizona och det har varit en jättecool upplevelse att gå på high school i ett år, men precis som alla andra i maj så är jag less på skolan, i'm not gonna lie. Allt eftersom dagen gick dock, så slog det mig verkligen hur det här visst är ett hejdå.
Jag kommer se mina vänner, som de flesta är seniors, på graduation. Och mina nära vänner kommer jag säkert se ännu mer innan jag åker hem. Men många elever på skolan, ytliga kompisar i mina klasser, och lärare vet jag att jag aldrig kommer se igen. Och hur säger man egentligen hej då? De har ändå varit en del av mitt liv de senaste året.
Min franskaklass var gullig som vanligt och min lärare fixade ett kort som alla skrev hälsningar på. Blev också inkallad till rektorn som gav mig en basha-väska, musmatta och kalender. Sa också hejdå till ett par lärare.
Min marketing lärare kommer inte vara med på graduation så det blev lite.., ehh, ha ett bra liv, det var roligt att träffas, ses aldrig mer typ. Men det gick bra, och det är bättre att säga hejdå, än att bara ignorera det för att det är svårt och sen bara inte dyka upp mer.
Just nu är jag mest förväntansfull inför i morgon, och glad för jag kan säga att jag stod ut ett år, jag klarade mig igenom alla utmaningar och jag fullföljde ett skolår på andra sidan atlanten. I made it!


Med Stephanie och Marte under lunchen idag. Kommer verkligen sakna dem!


Kommentarer
Postat av: linda

åhh, jag är stolt över både dig och My! Ni är grymma ni två!!! :)

2011-05-17 @ 08:47:27
URL: http://liindaslya.blogg.se/
Postat av: Familjen Erixon

Allt roligt har ett slut - men vilket år både du och My haft! Det otroligt när man tänker på det. Vi förstår att det är knepigt att ta farväl, men vi hoppas förstås att det ska gå bra ändå. Ni vet att ni är väldigt välkomna hem!

2011-05-17 @ 20:49:46
Postat av: Mamma

Hela familjen är jättestolt över dig! Du är så duktig!!! Snart träffas vi igen....vi räknar ned dagarna. Puss Puss

2011-05-18 @ 13:48:51
Postat av: sofia

Hej! Jag funderar på att åka som utbytesstudent till USA om två år (då har jag precis slutat ettan på gymnasiumet). Jag vet inte, det kanske står någonstans på din blogg, men hur gammal var du när du åkte och med vilket bolag? :) Vilka funderade du på osv? Är jätte på den här idéen och vill inget hellre. Är detta något du inte ångrar dig? Gillar du Arizona osv eller skulle du velat bott någon annanstans? Blir superglad om du vill svara och ge tips och så :)

2011-05-18 @ 21:58:48
URL: http://sofiawestborg.blogg.se/
Postat av: TUVAALICIA

Fan vad GRYMT!!

2011-05-21 @ 20:15:15
URL: http://tuvaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0