I'm really gonna miss some people here.



Bild från i fredags. I fredags kväll åkte jag på danskoncert på skolan med lite kompisar. Det var en föreställning som alla danselever på skolan hade ordnat. Efteråt åkte vi till In'n'out som är en hamburgerrestaurangskedja. Typ lite som McDonalds men mkt bättre.
I lördags åkte jag med min counselor för att shoppa och gå på bio. Tidigare förra veckan flyttade jag hit så jag bor här nu. Det är ingenting stort som hänt eller så, jag älskar fortfarande min förra familj och vi umgås, men det var av personliga skäl och vad som var bäst.
I dag har jag umgåtts med Marte, Jesper, Stephanie, Rianna och Nick. Vi åkte och åt frukost/lunch på Denny's. Haha, det är roligt för Dennys är egentligen inte en speciellt bra "restaurang", även om vi går dit rätt ofta. Den är typisk amerikansk, billig, och maten är inte direkt av högsta kvalitet.
Fick förklarat för mig av min government lärare häromdagen (som alltid skämtar om hur hans foreign exchange students love Denny's) att många college studenter går dit efter de festat för att maten är så greasy och suger upp all alkohol. Anyways, vi äter caramel banana french toast and its really good. Fancy or not.
I morgon har jag min sista dag på Basha High. Kan inte fatta att jag gått ett helt år på high school och att det redan är över. Det är både underbart och läskigt. Jag känner mig redo dock. Jag har haft en underbar tid här, men just nu är jag så klar med skolan så det känns inte minsta sorgligt. Egentligen skulle jag gått till den 28:e, men eftersom jag ska till Louisiana på tisdag missar jag sista tiden och slipper ta mina finals! life is good :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Är du inte trött på skräpmat nu?

Lycka till i New Orleans!

Puss o kram

2011-05-16 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0