28

I går var jag med Marte och Calle till Chandler mall efter skolan. Jag älskar att man kan köra när man är 16 här, det är så roligt att bra åka omkring och lyssna på musik med sina kompisar. Dessutom är det skönt för jag behöver inte hela tiden fråga mina värdföräldrar om skjuts. De har så mycket malls och affärer här, gillar det verkligen. Tror inte min plånbok gillar det lika mycket men jag får skylla på att jag bara tog med en väska med kläder hit!

I tisdags åkte jag, Marte och Stephanie till Yogurt jungle. Det är ett ställe där man får en bägare som man sen kan fylla med massa olika sorter av frozen yogurt, sen finns det jättemycket godis, frukt och såser som man kan ha som topping. Man tar hur mycket man vill och sen betalar man för hur myckt det väger. LOVE IT.
Måste bara berätta en rolig sak. När vi skulle åka hem.. altså, det ÄR väldigt varmt här. Men när vi skulle sätta oss i bilen... Sätena var så varma att man nästan brände sig genom att sitta på dem och det gick inte ens att hålla i metallgrejerna på säkerhetsbältet. Kunde inte hålla mig för skratt för det var så komiskt.

Just nu sitter jag på mitt rum... Conner fyller 5 nästa vecka så han har birthday party. Dom har hyrt in en stor uppblåsbar hoppborg med vattenrutshkana. Inte överdrivet alls... haha.

I morgon ska jag träffa en utbytesstudent från Danmark som jag träffade på Rotaryträffen förra veckan. Hon bor nära Chandler mall, så vi kanske åker dit eller så ska vi "sola" hos henne för hon har pool :) '


frozen yogurt!


Marte & Stephanie!


Marte, Calle


Jag & Marte


Calle, Marteee

Kommentarer
Postat av: Elin

frozen yoghurt verkar underbart....

2010-09-04 @ 14:33:28
URL: http://elinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0