Lördag

I lördags var vi på Laurens (kusins) b-day party som var i en bowlinghall. Vi har INTE bowlinghallar i sverige. Vi har snarare ett litet garage med några plankor som ska föreställa bowlingbanor. This place was crazy. Det var giantiskt och flera hade partyn samtidigt. Det var musik på högsta volym och massor av lampor. Då och då började musik spelas och personalen hade en liten show med olika danssteg som alla barnen fick följa och lära sig. Kan nämna också att jag åt den gudomligaste cupcaken jag ätit i hela mitt liv. Tog lite bilder så ni kan se här nedanför.

På kvällen var jag på min kontaktpersons dotter Mallory's going away/ birthday party. Hon ska till Belgien ett år men går egentligen på Basha med. Det var trevligt, och det var bra för jag fick träffa lite folk från skolan.





Kommentarer
Postat av: Familjen

Vi önskar att vi också var med.

2010-08-11 @ 10:43:24
Postat av: Erika :)

Haha, det låter awsome:) Fast vi har ju några som ser ut så där i sthlm typ i heron city! men annras håller jag med dig att det är som garage, hahah! Vann du? :P

2010-08-11 @ 19:44:49
Postat av: Elin

Oooh, that's so american! jag är sjuk och ligger hemma istället för att åka in till stan och hitta på bus :( trist nu när jag börjar skolan på måndag!

2010-08-12 @ 20:45:05
URL: http://elinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0