Frågestund

Har fått en del frågor på sistonde så tänkte ha en frågestund. Ställ era frågor här och så svarar jag om några dagar! Kan inte fatta att det är nyårsafton i morgon (idag för er i sverige). Kommer i håg förra året då jag stod på tolvslaget och var så lycklig eftersom det var "i år jag åker!". Kan inte fatta att det går så fort och at det var så länge sen.. Kan tänka mig att det är många som läser min blogg som kommer tänka precis så på tolvslaget det här året. Jag hoppas att alla ni som läser min blogg, att min familj och släkt och mina vänner får ett jättebra gott nytt år. Tyvärr kommer jag inte kunna tänka att "i år åker jag till USA" den här nyårsaftonen, utan ist "I år åker jag hem", vilket kanske inte är lika kul men det är ändå 6-7 månader kvar av mitt utbytesår. Och när jag väl ska åka hem ser jag fram emot att få träffa alla igen. Hittills har mitt år varit bättre än jag nånsin kunnat hoppas på, och jag är säker på att resten av det kmr bli minst lika bra. Puss på er alla och gott nytt år!!



Kommentarer
Postat av: Familjen

Gott Nytt år! Vi är så glada över att ditt år i Arizona har blivit så bra! Hälsa dina amerikanska familjer Gott Nytt År från oss. Puss Puss

2010-12-31 @ 10:23:32
Postat av: Alexandra

Hur är killarna i Amerika gemfört med Sverige,

Snällare? Fulare?

Hade du helst gift dig med en amerikan eller svensk? :)

2010-12-31 @ 11:32:26
Postat av: Jessica

Jo, det kan jag, har inte på mig det dock. är ju i boden.. så får se när det blir :o annars kanske någon annan kan göra det :)

2010-12-31 @ 12:48:08
URL: http://www.nogg.se/missninja
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Har självmordbombningen i Stockholm uppmärksammats i USA ? :)

2010-12-31 @ 13:29:20
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

heey! här är mina frågor:

1. hur hade du råd att åka till usa?

2. vad är dom största skillnaderna mellan sverige och usa?

3. vad brukar folk fråga dey om sveriget?

4. vad är det roligaste du har gjort i usa hittills?

5. vilket utbytesgrej-bolag åkte du med? för och nackdelar med just det bolaget?

6. vad kosta hela resan sammanlagt?

7. varför valde du just det resebolaget du valde?

8. hur mycket fickpengar behöver man i månaden ungefär?

9. vad tycker alla i usa om sverige?

10. vad saknar du mest förutom vänner och familj och så?

2011-01-01 @ 17:08:40
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Milea

Hej, jag har 2 frågor,

1: Hur är klimatet där borta? Har aldrig förstått, vissa går runt i shorts medans andra går runt i jeans ? :D

2: Hur är killarnas frisyrer? Såvitt jag har förstått det har alla typ sån där ''justin bieber'' frilla med keps? :D



Du verkar ha det rejält skönt!Hejdå ! ;)

2011-01-01 @ 17:12:57
Postat av: MIKAÄLA

vad hender om ni dricker alkohol? har du gjort det?



är det många som dricker alkohol i usa? alltså av dom i din ålder.

2011-01-01 @ 17:28:55
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Matilda

1. Gjorde du delstatsval? :)

2. Är du nöjd med din värdfamilj? Varför/varför inte?

3. Är din organisation bra? Varför/varför inte?

4. Vilket datum åkte du iväg till USA?

5. När fick du din värdfamilj? :)

2011-01-01 @ 22:34:05
URL: http://matildus.devote.se
Postat av: Cassandra

Skulle du kunna tänka dig att bo i usa när du blir äldre, eller tex plugga efter studenten?



Vilken delstat hade du hoppats att bli placerad i? :)

2011-01-02 @ 00:04:13
Postat av: Julia

Tänker du på engelska nu? :)

2011-01-14 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0