Svar

Andra värdmamma? Har du bytt familj?

Nej jag har inte bytt familj. Men jag kommer att ha 2 (eventuellt 3) under året och jag flyttar in till min andra värdfamilj i början av December. Trivs fortfarande jättebra hos min första familj, men umgås också lite med min andra som också är hur snäll som helst. Det är min andra värdfamilj som jag åker med till Las Vegas i morgon (i dag). Och när jag ändå pratar om Las Vegas så kommer jag vara där tills på måndag kväll. Har inte bestämt om jag kommer ta med datorn än så vet inte om det kommer bli så mycket uppdatering.

---
OCH JUSTJA. DET HÄR GJORDE MIN DAG. Vet ni vem som kommer och hälsar på mig i Arizona i slutet av November??? MYYYYYYYY. MIN BÄSTA KOMPIS SOM JUST NU ÄR I COLORADO!! Först skulle hon bara stanna en natt hos mig eftersom hennes värdfamilj ändå ska till Phoenix under thanksgiving men nu har vi fixat så att hon flyger hem på måndag kväll och stannar lördag och söndag natt också! Har pratat lite med skolan men inte fått något riktigt svar, men vi ska försöka fixa så att hon får följa med mig en dag i skolan också. AAAH JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAD!! Saknar henne verkligen och det ska bli så kul att visa henne runt och hur jag bor och hur min skola är mm.

    

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du ha 2 vardfamiljer da? haha fattar ingenting... jag ar utbytesstudent i mississippi just nu, hittade din blogg pa internet :)

2010-10-09 @ 06:15:57
Postat av: My

Saknar dig med vännen! Är så excited!!!!! Vi kommer ha så kul! Can't wait to see you! Love ya <3

2010-10-09 @ 07:30:03
URL: http://myknut.blogg.se/usa
Postat av: Familjen Erixon

Åh, vad roligt ni kommer att få!!!! By the way - vi följer din spännande blog varje dag. Den är så kul att läsa!

2010-10-09 @ 23:31:06
Postat av: alice

ÅÅÅH, VA GLAD JAG BLIR FÖR ERAN SKULL! HA ROLIGT NU SNYGGINGAR!!!!!

2010-10-16 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0