Basha - Mountain Pointe 21- 17

First fotball game!! Pictures from Friday last week.







'





Just nu är jag hos min andra värdfamilj och ska sova här tills på söndag eftersom mina värdföräldrar i min nuvarande familj är i San Diego. Kommer även sova här några dagar nästa vecka eftersom att de måste i väg på ännu en jobbresa till Chicago.
I dag har vi varit ute och ätit på en jättegod restaurang, och sedan gick vi på bio och såg The Switch med Jennifer Aniston. Nu är jag trööööttt. Ska snart gå och lägga mig. Det jag inte gillar här är hur tidigt skolan börjar. Vi börjar 7.25 varje morgon vilket betyder att jag måste gå upp senast klockan 10 över 6. Min andra värdfamilj som jag för övrigt ska flytta in till i November- December bor dock längre bort och i morgon måste vi lämna huset 6.40. INSANE. Inte konstigt att jag använder Study Hall till nap time..

Kommentarer
Postat av: Sofia

High School spirit, önskar att UIG också gjorde sånt där kul :D

Hur är den andra familjen? :)

2010-09-16 @ 10:48:03
URL: http://flufffys.blogg.se/
Postat av: Britt

Hej! Gillar din blogg :) Du verkar ju ha det asbra!@ sjalv ar man utbytesstudent i Erie, PA.. Tankte om vi kunde lanka till varandra? Hor av dig, min blogg heter Brittiusa.blogg.se

2010-09-17 @ 23:27:05
URL: http://brittiusa.blogg.se/
Postat av: amanda

går du typ på samma skola som stephanie gjorde ? hon som var i phoenix 09/10 ? :)

2010-09-18 @ 18:29:51
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0