I'm alive

Jag lever! Haha, ville bara säga det. Har bara fullt upp heeela tiden, och när jag väl har någon tid över har jag bara inte lust att blogga. Flyttar in till min andra värdfamilj imorgon för några dagar eftersom mina värdföräldrar åker till Chicago tills på söndag. Ska försöka skriva ett inlägg så snart som möjligt. Var i Sedona i söndags och det var såååå fint. Har massvis med bilder att visa.

Och du som frågade om jag går på Stephanies skola, nej, men min skola mötte hennes i football-matchen. Haha, följde själv hennes blogg förra året så tyckte det var lite coolt :)


Karli och jag med några snygga hattar på Walmart förra veckan

Kommentarer
Postat av: linda

åhh, vilken hattmänniska du är då! :D

2010-09-25 @ 00:34:26
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0