Payson/ Filmer

There you goooo. Tack alla som kommenterade. Nu blev det mycket roligare att uppdatera! Och ja, det är sant, man bloggar för att man vill, men det är roligt med någon kommentar då och då PLUS att det alltid är roligt att veta vilka ens läsare är! Så tack till er som kommenterar då och då, för ni gör det roligare att uppdatera :)

Payson var roligt. Vi gjorde inte så mycket mer än att hika i skogen och bara kolla på utsikten men det var roligt. Det är sjukt hur vackert Arizona är. Man måste se det med egna ögon. Försökte ta kort på allt vi passerade men det var svårt för allting reflekterades i fönstret plus att vi körde så.. men jag gillar verkligen Arizona. Där jag bor ser man kaktusar över allt. Det är röd/bruna berg, palmer och lite öken. Åker man norr upp (ca en timme) är det grönt med stora höga gröna berg, tallar och granar.

Måste berätta att innan jag fick min placering, när det enda jag visste var att jag skulle till nordöstra Arizona, var jag säker på att jag skulle hamna i Payson. Bara för att jag såå gärna ville hamna i Phoenix och för att en placering där skulle vara för bra för att vara sann. Och jag önskade verkligen att jag inte skulle hamna i Payson. Men nu när jag var i Payson idag måste jag säga att det var en jättemysig stad och jag gillade den verkligen. Så för alla som åker nästa år, var öppna för allt, för ni vet egentligen inte alls hur det är förrän ni är där. Hade jag fått en placering i Payson för ett halvår sen hade jag blivit jättebesviken, jag ska inte ljuga. Nu skulle jag inte alls ha haft något emot att hamna där. Även om jag är så glad att jag har hamnat där jag har. I love this place. 

Kan skriva mer om min helg imorgon. Har precis kommit hem från våra grannars barbecue party och för första gången på länge är jag ensam hemma! Det händer inte alls ofta.
Anywaay, för några veckor sedan filmade jag lite i skolan. Har varit för lat för att lägga upp filmerna förut men nu ska jag anstränga mig så here you go.
Lägg märke till att första filmen var filmad typ första veckan. Så jag är FÖRKYLD och min engelska är en blandning av svenska/norska/engelska. Jag hoppas den har blivit bättre.. Skulle nog egentligen inte lägga upp den här videon men jag tvivlar på att jag kommer filma nån fler gång i skolan haha. Tredje filmen är från pep assemblyt för 2 veckor sedan.










Kommentarer
Postat av: hanna

ååh vad avis jag blir! :)

2010-09-06 @ 10:27:48
Postat av: Sofia

ååh så himla kul det där med cheerleadingen! skolan verkar finfin också :) hoppas du har det bra, kram!

2010-09-06 @ 17:43:47
URL: http://flufffys.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättekul att se filmer på hur det ser ut! mera sånt :)

2010-09-06 @ 18:20:23
Postat av: linda

DET HÄR ÄR JU HELT GAAAAAAAAAALET!! blir så glad när jag hör din röst också!!! :D

2010-09-06 @ 20:39:23
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Camilla

ja, jättekul att se filmer :) verkar vara jättefint!

2010-09-06 @ 20:58:00
Postat av: Elin

Din röst och engelskan går så bra ihop. Haha nu låter det säkert jätteudda, men du passar med amerikanskan helt enkelt. Som att jag pratar brittiska :p



Ha det bra <3

2010-09-06 @ 21:26:47
URL: http://elinoz.blogg.se/
Postat av: suss

wow tycker du har riktigt bra engelska :)

2010-09-07 @ 04:17:29
Postat av: Familjen Erixon

Det är så roligt att läsa din blogg!!! :-) Dessutom skoj att få se både foton och filmer. Allt blir liksom mer verkligt då.

2010-09-07 @ 20:31:08
Postat av: Familjen Fryxå

Kul att få se riktig cheerleading. Men, det ser varmt ut utomhus...

2010-09-13 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0