Onsdag

I gar kopte jag min prom klanning! Blev jattenojd, men mer an sa sager jag inte. Ni far se bilder sen efter prom som ar pa lordag:) Ser jattemkt fram emot Prom nu nar jagvet hur det blir. Vi ar 11 st (mestadels tjejer) som har hyrt limo. Forst ska vi aka och ata middag pa en restaurang i Mesa och sen ska vi vidare till Scottsdale dar sjalva balen ar. Efter prom blir vi upphamtade i limon igen och jag antar att vi ska hitta pa nagonting efter det. Ska bli kul och ar galet taggad.

Just nu sitter jag i skolan... Vi har life connections vilken ar den dummaste klassen jag nagonsin haft. Vi lar oss ingenting alls for allt vi pratar om ar typ allmanbildning. Liksom, vem vet inte att det finns olika vagar av kommunikation (prata, post, sms, mail) och vad ar poangen med att gora en powerpoint pa 10 sidor om kakdekoratin. Ar bara en onodig klass som vi far jattemkt uppgifter som inte ens betyder natt i. Vi har halvdag idag och slutar om en halvtimme (kl. 11.00). Efter skolan ska jag med nagra kompisar och ata lunch plus kopa det sista infor dansen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad kul att du ska på prom, du får berätta mer sen:) Hahah på måndag ska jag på en studentskiva hihih det ska också bli jätte roligt :D

2011-04-07 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0