PHX SUNS

Helgen var jättebra. Hade hur kul som helst i fredags då jag gick på basketmatch med min värdfamilj. De har säsongsbiljetter till Phoenix Suns och de hade lyckats fixa så att vi fick en tur backstage, och gå ut på planen innan match. Först gick vi under läkatna, och kollade runt hur det såg ut där alla som hade vip-biljetter fick äta mat, vi såg hur det såg ut utanför träningsplanen och omklädningsrummen mm. Det var ascoolt för när vi gick i korridoren passerade vi gymmet där de flesta splarna var inne och tränade. Vi gick rätt fort förbi men kikade in och fick ögonkontakt med en spelare som nickade och log. Jag tyckte att det var jättecoolt eftersom det här är NBA. Det blir inte så mkt bättre:)) SEN fick vi gå ut på planen. DET var coolt. Eftersom det här var nån timme innan match var det bara några spelare som var ute och tränade men vi satt liksom på första raden mitt på planen och kollade. Tog lite bilder och så, och sen kom en av spelarna fram och ställde sig precis bredvid mig för att skriva autografer till dem som var på raderna bakom oss. Han stod liksom 30 centimeter ifrån mig så jag bad min värdmamma ta ett kort på mig när jag stod framför honom, men då vände han sig emot henne så vi fick en bild tillsammans! Ahhh det var cooolt. :) Det var en jättebra match föressten, de spelade LA Clippers och vann.


Garett Siler och jag


Skriver autografer.. lägg märke till att han är 230 centimeter.


Innan match




Kommentarer
Postat av: Erika

OMG vad lång han är :o Men åh gud vad roligt att du fick gå på en NBA match :D

2011-04-06 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0