Sunday

I går åkte jag med min första värdfamilj till kyrkan på morgonen. Hade inte sett dem på nästan 2 veckor så det var kul att träffa dem igen. Efter det åkte jag och Shelley och åt sushi på våran favoritrestaurang som vi nästan alltid går på, och gick sen på bio (igen) och såg en film som heter Just go with it. Vet inte om den kommit ut i Sverige än men jag tror det. Den handlar om en kille som låtsas vara gift för att gå tjejer, rätt töntig men rolig. 
Efter det åkte jag hem, för att åka till Phoenix med min nuvarande värdfamilj och se basket, Phx Suns mot Sacramento Kings. Egentligen har vi säsongsbiljetter men de hade betalat extra för att få bättre platser så vi satt jättenära planen. Det var en bra match men Phx förlorade. Hade en jättebra dag, och är så glad över att jag haft turen att få så bra värdfamiljer :).
Idag är det alla hjärtans daaaaag. Har varit hemma och sjuk idag, vilket var lite synd med tanke på att det hade varit kul att de hur stort det är i skolan osv, men har haft en bra dag i alla fall. Skypade med både Erika och Sofia vilket var kul. Hoppas ni alla där hemma har haft en bra alla hjärtans dag, saknar er massor!

Ska försöka ta lite mer bilder också, till dig som frågade. I början tog jag bilder på minsta lilla sak hela tiden, men nu har jag blivit så van vid att allt är som det är och ser ut som det gör så jag har blivit lite lat och orkar inte ta med mig kameran. Dessutom är det inte den finaste årstiden att ta bilder för allt gräs är typ brunt och det finns inga blad på träden. Oh well, fler bilder kommer!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var jättekul att skypa med dig igen! Vi får göra om det snart, saknar dig!!!

2011-02-15 @ 08:59:02
Postat av: Matilda

Ååh jag är så avis på dig! Jag vill också åka men jag är för liten just nu :( du får krya på dig !:))

2011-02-15 @ 14:44:36
Postat av: sofia:)

är bio billigare i usa?:)

2011-02-15 @ 19:49:10
Postat av: Erika

Det var jätte roligt att skypa i måndags, det gjorde min måndag så MKT BÄTTRE :D <3

2011-02-17 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0