The roommate

Igår kväll åkte jag och Karli på bio. Vi såg en jättebra film som heter the roommate, karli tyckte inte alls om den men jag älskade den. Om ni får chansen, se den! 
I dag har det varit 25 grader ute och sol hela dagen. Jätteskönt! Jag åkte med Frank och Sammy och åt lunch på ett ställe, sen när vi kom hem bestämde jag mig för att gå på promenad. Det var så skönt att bara gå och lyssna på musik så jag tänkte inte så mycket, förrän det var tid att gå tillbaka, och jag insåg att jag var rätt vilse. Trodde att jag visste var jag var på väg, men sen visade det sig att jag gått söder i stället för öst, och att jag gått alldeles för långt. Var ute i nästan 2 timmar och var inte sådär superglad när jag kom hem. Inser nu i efterhad när jag kollar på kartan att jag gått nästan en mil, men det var skönt och jag tror nog att jag kan säga att jag blivit lite brunare :) på kvällen åkte jag till Jesper, Rianna och Nick och umgicks med dem.



The roommate trailer

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad duktig som gick så mkt haha :D Jag var ute och gick lite förra helgen fast inte lika långt som du. Åh sol och värme, vill jag också ha! Men det får jag snart 12 dagar kvar :)))))



Men den där filmen verkar jag fett läskig är inte det en skräckfilm :O Haha är det in Blair från gossip gril som spelar huvudrollen? :P



Kram :)

2011-02-13 @ 11:34:00
Postat av: carro

låter intressant, hur hittade du hem sen då? :P

2011-02-13 @ 11:55:18
Postat av: Matilda

Tack för tipset! Den verkar jättebra ! :D

2011-02-13 @ 13:22:33
Postat av: Mamma

Bra gjort med promenaden! Puss Puss

2011-02-14 @ 08:06:03
Postat av: Pappa

Härligt med en långpromenad eller hur?

2011-02-14 @ 08:13:26
Postat av: sofie

Kan du inte visa fler bilder från arizona?? :D Tycker om din blogg btw :)

2011-02-14 @ 19:22:07
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

aah vad läskigt! fy satan i gatan vad man måste se den dära!

2011-02-14 @ 21:07:41
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0