Wooohooooo

Har varit sjuk från och till i snart 2 veckor nu. Tror att det är någonting som går för i princip alla jag känner är eller har varit sjuka. Var hemma från skolan idag och mår fortfarande inte bättre. Funderar på att stanna hemma i morgon också eftersom jag vill vara frisk till helgen.
I helgen åker jag nämligen till ... hold your breath... Los Angeles!!! No joke. Jag vet att jag är bortskämd. Hihi. Men den här gången ska jag dit med de andra 8 utbytesstudenterna från mitt distrikt. Det blir en långweekend för på måndag är det President's day så då är vi lediga från skolan.
Vårat schema ser ut så här:

Saturday, February 19th:
Depart the valley at 6:00 am. 
Arrive in LA around Noon
Lunch
Tour Hollywood and Famous movie Star homes
Dinner in Hollywood
Go to Hotel after dinner
 
Sunday, Feb. 20th
Six Flags, Magic Mountain (nöjespark)
 
Monday, Feb. 21st
Depart LA and stop in Palm Springs at an outlet mall.
You will have the opportunity to shop for an hour or so.
4:00 pm arrival at the Grace Inn Hotel, Ahwatukee (this is the same hotel as orientation and where we dropped off for the Tucson trip).

Låter inte helt fel? Jag är sååå excited, tror att det kommer bli aweeesomeel!
Så länge jag blir frisk tills dess så att säga..



Kommentarer
Postat av: Sofia

åååh, så himla kuul!!

2011-02-18 @ 08:35:08
Postat av: Elin i arvidsjaaur

Åh vad kuul :D och vilken tur du har haft!

2011-02-18 @ 16:49:46
Postat av: olivia

Åh, avundsjuk!!! Längtar tills det är min tur!

2011-02-18 @ 19:56:21
URL: http://oliviaiss.blogg.se/
Postat av: Moa

din blogg är hur bra som helst!

2011-02-19 @ 14:57:37
URL: http://moachristinaenglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

herregud vad underbart!



jag har en liten fråga bara... jag kan inte bestämma mig för om jag ska önska florida/cali/arizona, eller om jag ska låta dem på explorius placera mig där jag kommer trivas som bäst (tror däremot jag skulle älska södern och värmen), men vad tror du? gjorde du områdes-/statval? tacksam för svar :)



2011-02-21 @ 13:20:22
URL: http://hannabramsvik.devote.se
Postat av: Erika

Hoppas att du har haft en trevlig helg där borta ;)

2011-02-21 @ 18:28:55
Postat av: Anonym

Vad ær det sæmsta med att åka som utbytesstudent?

2011-02-21 @ 19:53:39
Postat av: Mamma

I also excited...Puss Puss

2011-02-21 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0