Graduation...

var riktigt coolt. Jag är så glad att jag varit senior det här året och fått möjligheten att uppleva graduation. Det var precis som på film, förutom möjligen att det inte var på fotbollsplanen utan på ASU (Arizona state university). Det började med middag på Olive Garden med mina 2 värdfamiljer, min "värdfarfar" och hans fru, min kompis Karli och min riktiga familj såklart. Graduation började halv åtta och det var bla lite tal, köruppträdanden och precis som i film kallades man upp på scen för att hämta sitt diplom och ta rektorn i hand.
Jag och de andra utbytesstudenterna fick inte ett riktigt diplom där de stod att vi hade graduated, utan bara ett liknande certifikat på att vi gått ett år på high school. Jag kan inte fatta att det redan är över... känns som om det var nyss allt började. Jag ser dock fram emot att komma hem nu, även om jag också är väldigt ledsen at lämna allt. det är blandade känslor. En sak jag insett är dock att det inte finns mycket värre saker än hejdå. Har sagt hejdå till de flesta av mina bästa vänner här i USA redan och jag ser inte fram emot att säga det till resten...
I dag har vi iaf varit i Grand Canyon och i morgon åker vi vidare till Las Vegas och LA. Sen nästa vecka när vi kommer hem har jag 2 dagar med min familj och sen 4 dagar ensam i Gilbert innan jag åker hem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul det var med din graduation. Vi ar alla sa stolta over dig! Puss Puss from Mum in America

2011-06-06 @ 04:07:33
Postat av: linda

det här är helt sjukt cecilia! förstår du vad du har varit med om? Hoppas du skriver och lägger upp bilder på Lasvegas :D

2011-06-06 @ 10:53:19
URL: http://liindaslya.blogg.se/
Postat av: nataliegoesamerican

shit vad fränt!

2011-06-06 @ 20:07:09
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Eva i Linköping

Grattis Cecilia till ditt härliga år i Arizona! Jag har varit in och kikat på bloggen och jag förstår att du har haft det hur kul som helst.

Hälsa Monica,Lasse,Gustav från mig.

2011-06-07 @ 09:38:50
Postat av: Familjen Erixon

Ett jättestort grattis till din graduation. Vilken upplevelse!



2011-06-08 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0