Torsdag

Sitter just nu i skolbiblioteket. Har marketing (teachers aid) i 2h men vi har vikarie sa har inget att gora.
Idag tog hade vi finals (slutbetyg for quartern) i engelska. Tror inte att det gick sa bra, men det ar okej. Engelska ar anda inte mitt forsta sprak. Efter det gick alla 600 seniors till gympasalen dar vi tog ett gruppkort som ska in i yearbooken. Ganska kaos eftersom vi ar sa manga men tror det blev bra bilder.
Efter skolan ska jag hem med Alex och vi ska traffa Marte's familj som kom fran Norge igar!! Ska bli kul och far mig bara att langta annu mer tills min egen familj kommer
Ganska ohandelselos dag,.. men kande for att uppdatera for jag ar BORED.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste inte att föräldrarna får komma och hälsa på, det är ju bra att veta !:)

2011-03-11 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0