Long time no see

Har gått ett bra tag sedan jag uppdaterade. Har varit upptagen och inte haft så mkt motivation till att skriva.
Helgen var bra. I Lördags var det mors dag i USA. Som alla andra "högtider"och firanden car det världens grej typ. Vart man än gick var det reklam och alla pratade om det. Jag hade brunch med min värdfamilj och på eftermiddagen åkte jag till Karli som hade ett party eftersom hennes föräldrar från Hollan var här.
På lördagen åkte jag med min första familj till en Resort i Phoenix och solade och badade hela dagen. Det är såå härligt här nu och minst 30 plusgrader nästan varje dag.
Det här är min sista vecka i skolan dessutom. Går nästa måndag också men det räknas inte riktigt eftersom jag mest kommer gå dit för att säga hej då osv. På tisdag åker jag till NEW ORLEANS!! Det är ett internationell rotary konvent som bara är vart 10:e år eller så, så alla utbytesstudenter från mitt distrikt har fått turen att åka på det i år. Det kommer vara runt 18,000 människor där och vi kommer vara borta nästan en hel vecka.
Vi åker på tisdagen och då flyger vi till Albuquerque, New Mexico och sen kommer vi åka med buss genom Texas och Oklahoma till Louisiana. Uppdaterar mer senare när jag fått mer info om exakt vad som kommer hända men jag är exciteeeeeeeeed. Eller taggad, för er som klagar på att jag alltid använder det ordet. Även om det inte finns någon bra översättning.


Några av mina favoritutbytesstudenteeeerrr <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad skönt att skolan snart är slut! Tänk vad fort ditt år har gått snart är du hemma igen:D

Åh vad roligt att du ska få resa lite mer hah snart har du typ sett hela USA! Haha

Kram

2011-05-13 @ 21:43:31
Postat av: Mamma

Snart träffas vi...yipiie. Ha det så kul i NO. Puss Puss

2011-05-16 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0