Intervju

En sak jag har tänkt på, det var kanske inte det allra smartaste att döpa min blogg till livingusa.blogg.se för jag har ju inte blivit placeriad i USA än. Jag kan lika gärna hamna i Canada, Taiwan eller Aussieland vilket är mitt andra och tredjeval, dock är det inte lika troligt. 2: Jag skriver inte endast om USA. Och 3: Som första, jag bor inte i USA.

Men whatever, haha jag får vä helt enkelt hoppas på det bästa så jag slipper stå här sen och ba: oj, kanada... 

I alla fall. Jag har precis haft min intervju! Sista steget innan antagning. Nu finns det inget mer jag kan göra än att vänta på ev. placering. Alla papper är ifyllda, underskrivna och jag har haft intervjun. Sååååå.... Om 2 månader vet jag!! Då står jag förhoppningsvis där med ett kuvert i handen där det står något i stil med "Du har blivit placerad i distrikt 2028, Georgia" eller liknande!

Intervjun gick i alla fall jättebra. Var inte riktigt en intervju, snarare en fika där vi fick reda på alla eventuella frågor och mer om utbytet och organisationen. Inte så mkt att oroa sig för. Feels great i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0