The last part of the beginning

Sitter här och lyssnar på Taio Cruz's "Break your heart", på något sätt får den mig på bättre humör. Jag är jätteglad, men också sådär uttmattad som man blir när man typ nyss stressat i hjäl sig. Ett tips till andra kommande utbytesstudenter, var ute i god tid! Papperna ska vara inne på torsdag, idag är det tisdag kväll och papperna har precis blivit lagda på brevlådan.
Det får bli som det blir. Jag är inte helnöjd med det jag skrev, och jag vet att det finns en del stavfel och missar men allt jag kan göra är att hoppas på det bästa. Jag har lagt ner så sjukt mkt jobb på allting, mer än jag trodde jag skulle behöva. Men jag får hoppas att det är värt och att jag blir antagen. Det måste vara värt.

BTW, jag vet att den här bloggen är fett tråkig nu, men det är inte meningen att den ska vara rolig heller! eller joo, det kanske det är. MEN det blir intressantare sen när det händer något!
I promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0