Blogg

Jag skulle inte skaffa en blogg, jag vet. Men nu har jag gjort det, som resten av sveriges befolkning. Men i alla fall så fick jag idag en impuls att nej nu ska jag  starta en blogg! Dock brukar jag rätt ofta få såna impluser så ja, vi får väl se hur länge denna blogg håller.. Hoppas inte på för mkt!

mhm, varför heter bloggen livingusa då?
Om jag säger så här; jag har alltid tänkt att jag ska skaffa en blogg när jag åker på ett utbytesår till USA (vilket händer i augusti!) så att alla kan följa mitt liv där. Jag skulle såklart kunna skaffa en blogg nu om mitt liv och en sen om usa, men jag vet inte hur många bloggar jag haft genom åren, och egentligen,.. intressant att läsa om min vardag? nja..  Men nu kunde jag inte hålla mig så här har ni min blogg om mina förberedelser! Själv älskar jag att läsa utbytesbloggar om folk som ska åka på ett High school year och deras förberedelser inför det, så ja... här kan ni följa mina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0