I morron åker jaaag

I morron åker jag! Kan inte förstå det. Just nu är jag på hotellet vid arlanda där alla som åker i morgon har samling. Vi är ca 10 st som åker i grupp, och i morgon ska vi upp kl. halv 6. Lite onödigt tidigt tycker jag, med tanke på att planet till Chicago inte går förrän kvart över 10. Resan till Chicago tar 9h och sen när jag har kommit till Chicago så får jag vänta 5h för att sedan flyga själv till Phoenix.
Just nu känner jag ingenting. Är inte nervös alls faktiskt. I morse var jag supernervös och gick runt och hade ont i magen. Men just nu,.. det känns ganska bra. Var hemskt att säga hej då till min familj, men vi ses ju faktiskt igen. Det är inget hejdå, bara ett vi ses snart. Och nu är jag mest peppad. Har velat det så länge, och om 11 timmar åker jaaag :D

Kommentarer
Postat av: My

Lycka till nu!!!!! Kommer tänka på dig hela dagen när du sitter där på flyget!!! Allt kommer gå superbra!!

2010-08-02 @ 23:57:04
URL: http://myknut.blogg.se/usa
Postat av: My

ha, det super duper bra nu :) Skönt att åka i grupp, det skulle jag också vilja göra xD ^^ Hoppas resan går bra. Kramkram

2010-08-03 @ 00:13:56
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: emilia

Åh, vad roligt att du ska till AZ!

Själv är jag just nu i Nevada, närmare bestämt Las vegas och har det absolut underbart. Jag lovar att du också kommer stormtrivas - jag älskar värmen!

Jag var också nervös när jag skulle träffa min familj men det gick suuuuperbra :)

2010-08-04 @ 20:40:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0