Speaking movies...

Hittade en rolig lista på typiska High school filmer som kan vara roliga att se. Som ni kan se så har jag en hel del kvar att se, men jag har ju ändå 6 månader på mig!

 

[x]10 orsaker att hata dig
[ ]100 Girls
[x]American Pie (+ uppföljare)
[x]American teen
[x]A Cinderella story
[ ]A walk to remember
[ ]But I'm a Cheerleader
[x]Bring it on (+ uppföljare)
[ ]Boys and Girls
[ ]Can't buy me love
[x]Clueless
[ ]Can't Hardly Wait
[ ]Crazy/Beautiful
[ ]Cruel Intentions
[ ]Drive Me Crazy
[ ]Elephant
[x]En prinsessas dagbok (+ uppföljare)
[x]Freaky Friday
[x]Freedom writers
[ ]Get over it
[x]Girl next door
[/]Grease + uppföljaren
[x]Hot Chick
[x]High school musical (+ uppföljare)
[ ]How to Deal
[ ]Igby goes down
[x]John tucker must die
[ ]Kids
[ ]Love don't cost a thing
[x]Mean girls
[ ]Never Been Kissed
[ ]Not another teen movie
[ ]Napoleon Dynamite
[x]Picture this!
[x]Raise your voice
[ ]Rock 'n' Roll High School
[ ]Revenge of the nerds
[ ]Remember the titans
[ ]She's all that
[x]She's the man
[x]Saved!
[x]Tonårsliv (Confessions of a teenage drama queen)
[x]Tretton
[ ]The New Guy
[ ]Whatever It Takes


By the way så gjorde jag och Elin en spotifylista häromdan med massa svensk musik som
vi ska visa upp för våra american och australian friends. They will be impressed, that's for sure!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: My

haha, du har en del kvar att se ;) vi får satsa på att ha sett alla innan du far :) det listan skulle jag vilja se haha!

2010-02-01 @ 00:53:35
URL: http://myknut.blogg.se/
Postat av: Anneli

Napoleon Dynamite är bra! se den! den e lite konstig men bra! :)

2010-03-22 @ 12:58:46
URL: http://anneliiusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0