Andra Värdfamilj!

Jag har fått mina andra värdfamilj!! Känns lite som om jag får placeringar hela tiden haha. Ni som undrar varför jag ska ha fler än en familj, kolla frågor och svar.
Jag blev så glad när jag öppnade inkorgen i går och såg att jag fått ett långt mail från min andra värdfamilj. De verkar hur snälla som helst och jag ser verkligen fram emot att få träffa dem!

Familjen består utav mamma, pappa och två döttrar som är 13 och 3 år.
Pappan har varit utbytesstudent i Sverige för många år sedan och mamman kommer från England. Deras intressen är bla "traveling, eating out and going to the movies".  Sen har dem 2 hundar, som båda är en korsning utav australian shepherd och queensland heeler. Det sa mig inte sa mig så mycket men jag googlade raserna och dem såg väl söta ut. Jag är inte riktigt en djurmänniska men det kommer ändå bli kul att få hundar :)

Jag vet inte riktigt när jag kommer flytta in till den här familjen än.. men jag antar att jag kommer bo hos min första familj i alla fall några månader. Jag skulle tro att jag kanske byter runt jul.. men vi får se! Sen kommer jag troligtvis få ytterligare en familj (en tredje) som jag kommer flytta in hos efter den andra men vem den familjen kommer bli är inte klart än.


 
 En bild på huset. Tyvärr funkade inte google maps streetview så man ser inte så jättebra. Tycker i alla fall ändå att det ser väldigt fint ut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow riktigt snyggt hus !! :D

Ville berätta att jag fick min placering igår, och tänkte ifa du ville lägga till staten i länken, likt alla andra (: Ha det bäst ! (:

2010-07-13 @ 21:12:52
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0